قوانین و مقررات



کلیه حقوق مادی و معنوی نرم افزارها و نشان های تجاری نرم افزارها برای شرکت آسان سیستم مبنا با مسئولیت محدود و شماره ثبت 35855 محفوظ می باشد. هر گونه استفاده غیر مجاز از نام، مطالب و مستندات و منابع نرم افزارها بدون مجوز کتبی شرکت، مطابق با قانون جرایم نرم افزاری غیر مجاز تلقی می گردد و پیگرد قانونی دارد.
مجوز استفاده از نرم افزارها طبق قرارداد فیمابین، تنها برای استفاده یک مشتری و به نام آن می باشد. (مشتری میتواند دارای شخصیت حقیقی و یا حقوقی باشد) هر گونه کپی برداری و سعی در نفوذ به داده های نرم افزارها طبق قوانین نرم افزارهای حاکم بر جمهوری اسلامی ایران غیر مجاز تلقی می گردد و علاوه بر پیگرد قانونی شرایط پشتیبانی و خدمات پس از فروش نرم افزارها را لغو خواهد نمود.
وظیفه حفظ و حراست از نرم افزارها بر عهده مشتری خواهد بود و در صورت کپی برداری، استفاده غیر مجاز و یا کرک از نسخه تحت مالکیت مشتری، شرکت، مشتری را در قبال این امر مسئول می داند و طبق قانون حقوق مولفین و پدیدآورندگان نرم افزارها غیر مجاز تلقی می گردد و پیگرد قانونی خواهد داشت و بعلاوه شرایط پشتیبانی و خدمات پس از فروش نرم افزارها را نیز لغو خواهد نمود.
علائم تجارى، آرم ها و مارک هاى تجارى و خدماتى (که جمعاً، "علائم تجارى" خوانده مى شوند) و در نرم افزارها به نمایش در آمده، آرم ها و مارک هاى تجارتى ثبت شده و ثبت نشده شرکت آسان سیستم مبنا و دیگران مى باشند. هیچ جزئى از محتواى نرم افزارها را نمى توان تحت عناوین صدور اجازه یا حق ضمنى و تلویحى، یا "عدم امکان انکار پس از قبول و غیره جهت استفاده از علائم تجارى استفاده شده در نرم افزارها، بدون اجازه کتبى صاحبان علائم، تعبیر یا تفسیر کرد. استفاده شما از علائم تجارىِ موجود در نرم افزارها و یا هرگونه محتواى دیگر اکیداً ممنوع است مگر آنچه در این "شرایط و الزامات" مقرر و یا تصریح شده باشد.
مسئولیت مستقیم حفظ و نگهداری اطلاعات موجود در نرم افزارها بر عهده مشتری میباشد و شرکت آسان سیستم مبنا هیچ گونه تعهدی در قبال این مقوله ندارد لذا پیشنهاد می شود برنامه ای مدون جهت کپی پشتیبان از اطلاعات نرم افزارها تهیه نمایید. کپی های پشتیبان در سیستم های مدیریت اطلاعات از اهمیت بالایی برخوردارند. بازیابی اطلاعات در اکثر مواقع برپایه این کپی های پشتیبان امکان پذیر است. توجه به چند نکته در تهیه این کپی ها ضروری است. مداومت در انجام این کار بصورت روزانه، هفتگی و ماهانه. توجه کنید که در صورت بروز حادثه امکان میزان خسارت و بازیابی اطلاعات بستگی مستقیم به نحوه و فاصله زمانی تهیه کپی پشتیبان دارد. توصیه اکید شرکت به تهیه کپی پشتیبان های روزانه در پایان ساعت کاری و حذف (یا انتقال بر روی CD یا DVD) کپی پشتیبان های قدیمی تر از 6 ماه است. با توجه به امکان بروز آتش سوزی ضروری است کپی های پشتیبان از محل فیزیکی سرور نیز خارج شده و در محل امن دیگری نگهداری شوند.
شرایط بحرانی و مواقع اضطراری را از قبل پیشبینی کرده و راه حل ها و راهکارهای خود را مدون کنید. تدوین این طرح به شما کمک می کند که علاوه بر اینکه به راه حل های پیشگیرانه فکر می کنید و فعالیت های بعد از حادثه را برنامه ریزی می کنید در زمانی که شما حضور ندارید دیگران بتوانند آن فرایند ها را انجام دهند. شرایط بحرانی اعم اند از مشکلات ناشی از خرابکاری های کامپیوتری، قطعی برق و خرابی های ناشی از آن، از کار افتادن هارددیسک سیستم، خرابی سیستم، آتش سوزی، سیل ، زلزله، سرقت سیستم یا هاردیسک آن، از کار افتادن کارت شبکه سرور یا هر قطعه دیگر آن و یا هر مشکل دیگری که باعث وقفه در کار یا به خطر افتادن امنیت اطلاعات شما شود. در همه موارد راه حل های پیشگیری و راه حل های ثانویه را مکتوب کنید. شرکت آسان سیستم مبنا مى تواند با به روز کردن این بیانیه در هر زمان این "شرایط و الزامات" را مورد تجدید نظر قرار دهد. شما مقید و متعهد به چنین تجدید نظرهایى هستید و بنابرین لازم است هر از چند گاهی از قوانین و مقرارات جدید در سایت شرکت (www.EasySoft.ir) دیدن نمایید تا از شرایط و الزامات جارى و لازم الاجرا در زمان منظور مطلع شوید.
نصب نرم افزارها و استفاده از آن به منزله رویت و مطالعه دقیق قرارداد فوق و قبول تمامی مفاد آن می باشد.
قوانین جمهوری اسلامی ایران بر تعبیر، تفسیر، اجرا و تأثیر این توافق نامه حکم خواهند بود.
Queue Salary Rollcall